loading...

گروه وب سايت وان

طراحي و راه اندازي وب سايت، سئو و بهينه سازي وب سايت، طراحي و برنامه نويسي نرم افزار و اپليكيشن، خدمات وب، تبليغات اينترنتي، بازاريابي اينتررنتي

بازدید : 201
پنجشنبه 7 بهمن 1400 زمان : 21:58

با عرض سلام و ادب و احترام خدمت تمامي كاربران و وبمستران گروه وب سايت وان، اگر در اين صفحه هستيد و در حال خواندن مطالبيد قطعا شما جزو افرادي هستيد كه براي بهينه سازي وب سايت تان وقت زيادي صرف كرده ايد و كتابها و مقالات بسياري مطالعه كرده ايد كه سئو و بهينه سازي وب سايتتان را به بهترين شكل ممكن انجام دهيد به طوري كه وب سايتتان با بهترين عملكرد در جستجوي گوگل و موتورهاي جستجوگر قرار بگيرد.
اگر تا به حال تلاش هاي زيادي كرده ايد و نتيجه سئو و بهينه سازي وب سايت تان برايتان رضايت كننده نبوده، و فكر ميكنيد تمامي عمليات و قوانين موجود براي سئو وبهينه سازي وب سايت را تماما انجام داده ايد ولي نتيجه مطلوب نگرفته ايد،
به شما تبريك مي گويم چون اين مقاله مختص شما است، در اين مقاله نكات بسيار بسيار بسيار مهم و ريز در مورد سئو و بهينه سازي وب سايت را در اختيار شما قرار مي دهيم، نكاتي كه ممكن است به سادگي از كنار آنها گجذشته باشيد ولي بعد از خواندن اين مقاله به ارزش واقعي آنها پي ببريد.

بسمه تعالي
با عرض سلام و ادب و احترام خدمت تمامي كاربران و وبمستران گروه وب سايت وان، اگر در اين صفحه هستيد و در حال خواندن مطالبيد قطعا شما جزو افرادي هستيد كه براي بهينه سازي وب سايت تان وقت زيادي صرف كرده ايد و كتابها و مقالات بسياري مطالعه كرده ايد كه سئو و بهينه سازي وب سايتتان را به بهترين شكل ممكن انجام دهيد به طوري كه وب سايتتان با بهترين عملكرد در جستجوي گوگل و موتورهاي جستجوگر قرار بگيرد.
اگر تا به حال تلاش هاي زيادي كرده ايد و نتيجه سئو و بهينه سازي وب سايت تان برايتان رضايت كننده نبوده، و فكر ميكنيد تمامي عمليات و قوانين موجود براي سئو و بهينه سازي وب سايت را تماما انجام داده ايد ولي نتيجه مطلوب نگرفته ايد،
به شما تبريك مي گويم چون اين مقاله مختص شما است، در اين مقاله نكات بسيار بسيار بسيار مهم و ريز در مورد سئو و بهينه سازي وب سايت را در اختيار شما قرار مي دهيم، نكاتي كه ممكن است به سادگي از كنار آنها گجذشته باشيد ولي بعد از خواندن اين مقاله به ارزش واقعي آنها پي ببريد.
حتما تا حالا ضرب المثل فوت كوزه گري به گوشتون خورده، اجازه بدهيد براي تنوع هم كه شده تاريخچه اين ضرب المثل را برايتان عرض كنم:
***** در روستايي مردي زندگي مي‌كرد كه در حرفه‌ي كوزه‌گري و ساختن وسايل سفالي مهارت بالايي داشته و مورد تاييد مردم بود.
پسر جواني به‌عنوان دستيار در كنار اين مرد كار مي‌كرد. او خيلي باهوش بود و كاسه‌ها و كوزه‌هاي بسيار زيبايي درست مي‌كرد كه توجه همه‌ي اهالي دهكده را به خود جلب كرده بود.
اين پسر جوان مدتي در كنار استادش شاگردي كرد و اصول و قواعد كوزه‌گري را آموخته و به اين نتيجه رسيد بهتر است مستقل شود و جداگانه براي خودش كار و مغازه‌ي كوچكي اجاره كند. به همين دليل به فكر بهانه‌اي بود تا استاد خود را ترك كند.
يك روز كه در كارگاه مشغول كار كردن بود رو به استادش گفت: من در اينجا زحمت زيادي مي‌كشم، اما حقوق كمي به من مي‌دهيد. با اين شرايط نمي‌توانم در اينجا كار كنم. استاد كه مردي دلسوز بود حقوق او را افزايش داد، ولي بعد از چند وقت شاگردش دوباره بهانه گرفت و گفت حقوقي كه شما به من مي‌دهيد خيلي ناچيز است و ديگر نمي‌توانم در كارگاه شما كار كنم. به همين دليل از اينجا مي‌روم. استاد به او گفت آيا كسي در اين روستا هست كه حقوق بالاتري به تو بدهد؟! پسر جوان كه مي‌دانست حق با استادش است سرش را پايين انداخت و گفت شما استاد بسيار ماهري هستيد، ولي من ترجيح مي‌دهم براي خودم كار كنم و مطمئن هستم كه فوت و فن كوزه‌گري را كاملا آموخته‌ام و به همين خاطر كارگاه كوچكي اجاره كرده‌ام.
استاد از اينكه شاگردش قصد ترك كردن او را داشت ناراحت و غمگين بود و به شاگردش گفت اگر امكان دارد پيش من بمان. پسر جوان كه روي تصميمش مصمم بود، به استادش گفت من خيلي براي شما احترام قائل هستم، اما واقعا ديگر نمي‌توانم شاگردي كنم. سپس خداحافظي كرد و رفت.
پسر جوان مدتي در كارگاه خودش كاسه‌ها و كوزه‌هاي سفالي درست كرد، اما نمي‌تواست مانند استادش به آن‌ها رنگ و جلا بدهد. او مطمئن بود قوانين كوزه‌گري را رعايت كرده است، اما اشكال كارش را متوجه نمي‌شد. به همين دليل يكي از كوزه‌هايش را نزد استادش برد و از او خواست تا كمكش كند. استاد با روي باز از او استقبال كرد و به شاگردش گفت يكبار تمام فنوني را كه براي ساختن اين كوزه به كار بردي را برايم توضيح بده. پسر جوان هم از اول تا آخر براي استادش تمام مراحل را بيان كرد. استاد به او گفت اگر قول بدهي در كنار من بماني، من اصل آن چيزي را كه تو نمي‌داني، به تو مي‌آموزم. پسر جوان هم پيشنهاد استادش را پذيرفت و و در كنار استادش ماند.
ماه‌ها گذشت و يك روز كه در كارگاه مشغول ساختن كاسه‌ي سفالي بود، از استادش خواست تا فن اصلي كوزه‌گري را به او ياد بدهد. استاد هم طبق قولي كه به او داده بود به همراه شاگرد به كوره رفتند و هنگامي كه خواست كاسه‌ها را داخل كوره قرار دهد، كاسه‌ها را فوت كرد و آن‌ها را داخل كوره قرار داد و به شاگردش گفت تو اين فوت آخر را انجام نمي‌دادي و همين باعث شده بود ظروفت رنگ و لعاب نداشته باشند. شاگرد كه متوجه حرف‌هاي استادش نشد، گفت فوت كردن چه ربطي در شفاف شدن ظروف من دارد؟!
استاد رو به شاگردش كرد و گفت: هنگامي كه ظرف‌ها را كنار هم قرار مي‌دهي بعد از چند روز گردوخاك روي آن‌ها مي‌نشيند و اگر قبل از گذاشتن داخل كوره با فوت كردن، خاك روي آن را از بين نبري، تمام زحماتت از بين مي‌رود و ظروف شفاف و دلنشين نمي‌شوند.
از آن دوران تا به امروز اگر در مورد كسي اظهار نظر كنند و بگويند همه‌ي چيز ها را مي‌داند، اما اصلي‌ترين و مهم‌ترين فن را نمي‌داند، اين ضرب‌المثل را برايش به‌كار مي‌برند.*****

اين ضرب المثل را برايتان مثال زدم چون مي خواهم فوت كوزه گري را برايتان آموزش دهم، اين مطالبي كه ميخواهم عرض كنم در عين سادگي از اهميت ويژه اي برخوردار هستند، به قول معروف فوت هاي كوزه گري هستند، مطمئن باشيد اينقدر كه دارم از اهميت اين مطالب در مورد سئو و بهينه سازي وب سايت تعريف ميكنم قطعا بي مورد نيست و با سال ها تجربه حرفه اي در سئو و بهينه سازي وب سايت اين ها را جمع آوري كرده ام،
خوب فكر ميكنم تا جايي كه تونستم ارزش و اهميت مطالب را برايتان عنوان كردم، حالا وقتش رسيده كه بريم سراغ اصل مطلب، فوت هاي كوزه كري سئو و بهينه سازي وب سايت، با ما باشيد، و دفتر و قلم حاضر كنيد و از مطالب نوت برداري كنيد و تك تك شان را در حافظه خود بسپاريد و انجام دهيد.
اولين و مهم ترين اصل در سئو و بهينه سازي وب سايت دريافت بك لينك از وب سايت ها مي باشد. هر چه تعداد بك لينك هاي دريافتي به وب سايت بيشتر باشد رتبه آن وب سايت و نمره اي كه موتورهاي جستجوگر براي نمايش آن وب سايت در نظر ميگيرند بيشتر خواهد شد. چند روش ساده براي دريافت بك لينك را برايتان عرض ميكنم،به راحتي شما مي توانيد با شركت كردن در بخش نظرات وب سايت ها و وبلاگ ها و قرار دادن لينك وب سايت بك لينك هاي زيادي به سمت وب سايت تان ارسال كنيد. در موقع ارسال بك لينك سعي كنيد از كلمات كليدي تان براي لينك هاي ارسالي به وب سايت تان استفاده كنيد.
بعضي وب سايت ها قسمت تبادل لينك دارند كه مي توانيد از آنها استفاده كنيد، ولي يك نكته بسيار بسيار مهم را هرگز فراموش نكنيد كه از سايتي كه مي خواهيد لينك دريافت كنيد آن وب سايت بايد خودش جزو وب سايت هاي رتبه بالا باشد، يعني تبادل لينك بكنيد ولي نه از هر وب سايتي.
بعضي وقتها نياز هست كه پول بديد تا لينك هاي مفيد از وب سايت هاي رتبه بالا دريافت كنيد، باور كنيد بعضي وب سايت ها ارزشش را دارند كه مبلغي را براي سئو و بهينه سازي وب سايت تان صرف كنيد.
يك روش خوب ديگر براي دريافت بك لينك و همچنين كمك به سئو و بهينه سازي وب سايت، ارسال بيانيه ي خبري مي باشد، اين بيانيه را براي وب سايت هاي خبر گذاري و وب سايت هاي مربوط ارسال كنيد و اجازه دهيد بيانيه ي خبري شما در دنياي اينترنت پخش شود.
طراحي يك وبلاگ در كنار طراحي وب سايت تان هم جزو نكات بسيار مفيد و تاثير گذار در سئو و بهينه سازي وب سايت تان مي باشد، مطمئن باشيد موتورهاي جستجوگر به داشتن يك وبلاگ كنار طراحي وب سايت تان اهميت مي دهند. از سمت ديگر مطالبي كه در وبلاگتان قرار مي دهيد برايشان لينك هايي به وب سايت اصلي تان طراحي كنيد، همچنين اين مورد باعث مي شود بك لينك به وب سايت تان ارسال كنيد.
حضور در شبكه هاي اجتماعي و فعاليت گسترده در شبكه هاي اجتماعي يكي ديگر از نكات بسيار مهم و مفيد در سئو و بهينه سازي وب سايت مي باشد، دقيقا مثل وبلاگ، درون شبكه هاي اجتماعي تان و پست هاي تخصصي كه قرار مي دهيد طوري طراحي را انجام دهيد كه لينك هاي به وب سايت اصلي تان ارسال كنيد. به نحوي اين مورد هم به بك لينك هاي ارسالي به وب سايتتان كمك مي كند.
بخاطر اهميت اين موضوع تكرار و تاكيد ميكنم كه لينك گرفتن از همسايگي بد براي وب سايت در سئو و بهينه سازي وب سايت تان تاثير منفي دارد.
يك روش كه در مورد همه ي وب سايت ها قابل استفاده نيست برايتان عرض ميكنم، فروش پنل هاي نمايندگي به وب سايت ها، اين گزينه هم به نحوي در ارسال بك لينك به وب سايت شما و سئو و بهينه سازي وب سايت كمك ميكند.
ارسال ايميل و اس ام اس و فكس و پست هاي تبليغاتي هم به سئو و بهينه سازي وب سايت كمك زيادي مي كنم، اين مورد به نحوي منسوخ به نظر ميرسد ولي باور كنيد هنوز هم هستند كساني كه از اين طرق وارد شما را پيدا مي كنند، در اين مورد هم به نحوي دريافت بك لينك به وب سايت تان انجام مي گيرد و از آنجا كه بك لينك بسيار در سئو و بهينه سازي وب سايت كمك ميكند اين مورد را هم در نظر داشته باشيد.
در وب سايت تان تخفيف هاي خيلي خوب و جذاب و جلب كننده قرار بدهيد، شك نداشته باشيد اين ثابت شده كه آگهي هايي كه تخفيف دارند بازديد بيشتري نسبت به بقيه ي آگهي ها دارند، اين مورد نه تنها در ايران بلكه در كل جهان ثابت شده است.
تاكيد براي نشان دادن اهميت بيشتر اين مطلب كه در گفتگوهاي مجازي شركت كنيد اين مورد به سئو و بهينه سازي وب سايت تان بسيار كمك مي كند.
مقالات تخصصي طراحي كنيد و آنها را در پيج هاي تخصصي معرفي كنيد و در آنها قرار دهيد.
مقالات را حرفه اي و خوب طراحي كنيد در حدي كه بتوانيد آن ها را به ناشرين براي نشر ارسال كنيد.دارم عرض ميكنم كه اين نكات براي سئو و بهينه سازي وب سايت بسيار اهميت دارند.
مقالات تخصصي تان را براي ليست هاي خبري ارسال كنيد، چون هم مجلات الكترونيك و هم صاحبان وب سايت ها در جستجوي مقالات رايگان هستند كه در سايتشان قرار دهند، كه اين باعث بهبود رتبه سئو و بهينه سازي وب سايت شما مي شود.
هرچند مقاله را در قالب يك كتاب الكترونيك تنظيم كنيد و برايش يك نام بگذاريد و آن را پخش كنيد، اين نكته بسيار مفيد در سئو و بهينه سازي وب سايت مي باشد.
به صاحبان وب سايت ها كه در ارتباط با نوع تجارت شماهستند پيشنهاد دهيد كه از مقالات شما به صورت رايگان در وب سايت شان قرار دهند. اين هم براي دريافت بك لينك به وب سايت شما كمك مي كند.
تجربه نشان داده كه قرار دادن آگهي هاي فروش در وب سايت هم باعث بازديد بيشتر وب سايت مي شود، و بازديد بيشتر وب سايت هم به سئو و بهينه سازي وب سايت كمك شاياني مي كند.
به شما پيشنهاد ميكنم كه لينك هاي خارجي براي وب سايت تان بگيريد، اين كار را بكنيد چون اين را تجربه كرده ام كه به رتبه و نمره صفحه وب سايتتان كمك ميكند، و رتبه بالاي وب سايت يعني تاثير بر سئو و بهينه سازي وب سايت.
فايل RSS بسازيد، RSS به قولي سرنام REALLY SIMPLE SYNDICATION و به قول كمي حرفه‌اي‌ترها سرنام RDF SITE SUMMARY است. ولي RSS سرنام هر چه باشد، پديده‌اي است كه امكان جمع‌آوري اطلاعات و اخبار را از سايت‌هاي مختلف فراهم مي‌كند بدون اين كه مجبور باشيد از اين سايت به آن سايت سر بزنيد. ويژگي RSS هم مثل بقيه تكنولوژي‌هاي خوب، در سادگي آن است :يك فرمت سريع و استاندارد، شبيه همان بولتن‌هاي خبري است منتها به شكل الكترونيك. امروزه اكثر سايت‌هاي وب مهم به اين بولتن‌ها مجهز هستند، از وبلاگ‌هاي شخصي گرفته تا سايت‌هاي خبرگزاري‌هاي بزرگ دنيا. براي گرفتن اين بولتن‌ها كافي است نرم‌افزار مناسب اين كار را در اختيار داشته باشيد و بولتن مورد نظر را مشترك شويد. شايد فكر كنيد خواندن خبرها كه كاري ندارد، به صفحه اصلي سايت مي‌رويم و خبرها را مي‌خوانيم. اما حالتي را در نظر بگيريد كه بخواهيد 50 سايت مختلف را ببينيد و تازه معلوم نيست اين سايت‌ها اصلاً خبر جديدي داشته باشند يا نه. با RSS نيازي نيست به 50 تا سايت سر بزنيد. كامپيوتر شما به طور خودكار و با زمان‌بندي مشخص با اين سايت‌ها تماس مي‌گيرد و جديدترين خبرها و اطلاعات را دانلود مي‌كند. بنابراين، فقط از يك پنجره مي‌توانيد تمام اتفاقات روز را مشاهده كنيد. بدين ترتيب هم در وقت‌تان صرفه‌جويي كرده‌ايد، و هم در اين همه اطلاعات اضافي كه در وب وجود دارد گرفتار نشده‌ايد.
از نقشه وب سايت براي كاربران و موتورهاي جستجوگر استفاده كنيد. نقشه يك وب سايت براي كاربران كمك مي كند كه كاربران به راحتي به تمامي صفحات وب سايت اشراف داشته باشند و در مورد موتوهاي جستجوگر هم ساختن نقشه سايت بسيار بسيار ضروري و حياتي مي باشد چون به موتور جستجوگر ميگه كدام آدرس ها را كرول كن ، نقشه وب سايت در سئوو بهينه سازي وب سايت بسيار اهميت دارد.
موقع لينك دادن به وب سايت ها، وقتي در داخل لينك از عبارت مربوط به آن وب سايت استفاده كنيد،آن عبارت هم براي وب سايت شما هم جستجو مي شود.
در متن هاي وب سايت از كلمات كليدي مرتبط، كلمات مشابه،كلمات مترادف، كلمات هم ريشه وامثال اين ها استفاده كنيد كه اين نكته در سئو و بهينه سازي وب سايت شما غوغا ميكند.
در استفاده از متون براي وب سايت تان دقت كامل را داشته باشيد، متن هاي براي وب سايت يادداشت كنيد و سعي كنيد متون شما وزين باشند، اين وزين بودن متون بسيار مهم اند مطمئن باشيد به جز كاربران موتور هاي جستجوگر هم وزين بودن متون را درك ميكنند و در سئو و بهينه سازي وب سايت شما اثر ميگذارد.
نكاتي بيار مهم در مورد كلمات كليدي وب سايت كه در سئو و بهينه سازي وب سايت بسيار تاثير گذار هستند:
از كلمات كليدي در عنوان وب سايت تان استفاده كنيد.
تكرار بيش از حد كلمات كليدي در متن هاي وب سايت اشتباه بزرگي است كه خيلي هاي مرتكب آن مي شوند. چگالي كلمات كليدي در متن وب سايت بسيار مهم و حياتي است.
از كلمات كليدي وب سايت در آدرس URL وب سايت استفاده كنيد.
از كلمات كليدي وب سايت در قسمت ALT تصاوير استفاده كنيد.
سعي كنيد كلمات كليدي را در متون وب سايت به نحوي مشخص و مجزا نماييد.
سعي كنيد كلمات كليدي وب سايت در يك سوم اول صفحه وب تان وجود داشته باشند.
استفاده از تگ هاي HEAD از H1 تا H6 بسيار در سئو و بهينه سازي وب سايت كمك مي كند. چون خيلي ها اين نكته را نمي دانند عرض ميكنم كه تگ H1 در هر صفحه نبايد بيشتر از يك مرتبه بكار برده شود.
استفاده از محتواي تكراري در وب سايت ممنوع ترين حال ممكن در مورد سئو و بهينه سازي وب سايت ها مي باشد.
تاكيد مهم ميكنم كه تكرار بي مورد كلمات كليدي در وب سايت ممنوع مي باشد.
خوب حالا ميرسيم به قسمت بسيار بسيار مهم در سئو و بهينه سازي وب سايت كه آن هم چيزي نيست جز متتگ ها در وب سايت، متاتگ ها بسيار مهم اند، مكان قرار گيري آنها در قسمت HEAD وب سايت و زير TITLE نوشته مي شوند، و متاتگ KEYWORD و DESCRIPTION كيورد و دسكريپشن مهم ترين متاتگ هاي موجود هستند.
محتوي متاتگ KEYWORD هماهنطور كه از نام آن مشخص است باشد حاوي كلمات كليدي صفحه وب سايت باشد، و كلمات كليدي شامل 1000 كاراكتر و با فاصله يا كاما از هم جدا شوند.
محتوي متاتگ DESCRIPTION هم همانطور كه از نامش مشخص است حاوي توضيحات مربوط به صفحه وب سايت مي باشد، محتوي اين متاتگ در زير عنوان وب سايت در گوگل نشان داده مي شود و بهتر است حداكثر 200 كاراكتر باشد.
فرموش نكنيد كه محتواي متاتگ هر صفحه با همديگر بايد متفاوت باشد.
حالا برويم سراغ كد هاي HTML براي سئو و بهينه سازي وب سايت:
بسيار مهم است كه كد هاي HTML را استاندارد طراحي كنيد.
استفاده از استايل هاي مستقيم در HTML خوب نيست.
كد هاي جي كوئري و جاوا و سي اس اس را استاندارد و فشرده كنيد.
به ياد داشته باشيد كه كد جاوا در موتورهاي جستجوگر مثل گوگل جستجو نمي شوند.
براي اينكه بداني در وب سايت كد جاوا وجود دارد يا خير اين عمليات را انجام دهيد: وب سايت در حال اجرا در مرورگر باشد روي صفحه راست كليك كنيد و view source را بزنيد و در كد ها بگرديد اگر ديديد از كد جاوا استفاده شده سعي كن آنها را هر جوري كه ميتوانيد حذف كنيد، مثلا ميتوانيد بجاي Button از Hyper Link استفاده كنيد، اين كار برنامه را سمت كلاينت حل مي كند يعني ديگر نيازي نيست از قسمت برنامه نويسي هر صفحات استفاده كنيد كه باعث شود برنامه برود سمت كامپايل شدن، سعي كنيد برنامه رو با كدهاي اچ تي ام ال حل كنيد.
كدهاي اضافي اچ تي ام ال را حذف كنيد مثل توضيحات و امثال اين، چون وجود كد هاي بلا استفاده و زايد و توضيحات اولا اينكه باعث مي شود آن صفحه حجمش بالاتر رود و ثانيا باعث گيج شدن ربات هاي موتورهاي جستجوگر مي شود.
روي زياد كردن صفحات مفيد وب سايت تان بسيار كار كنيد، صفحات مفيد و زياد در وب سايت رتبه آن وب سايت را در سئو و بهينه سازي وب سايت بالا مي برد. براي اين كارمي توانيد از محتواي جديد، مقاله جديد، خبر جديد، آموزش جديد، بلاگ جديد، عكس جديد و غيره استفاده كنيد. همچنين به خاطر داشته باشيد كه متون بهينه در وب سايت استفاده كنيد.
وب سايت را به روز رساني كنيد، اين نشان دهنده فعال بودن وب سايت تان مي باشدو در سئو و بهينه سازي وب سايت كمك مي كند.
ياداور مي شوم استفاده از اطلاعات جديد در وب سايت بسيار مفيد خواهد بود.
بعضي وقت ها يك حركت خارق العاده و خيلي خاص در وب سايت به جذب بازديد كننده به وب سايت بسيار كمك ميكند و جذب بازديد كننده به وب سايت يعني سئو و بهينه سازي وب سايت براي ما.
داشتن رتبه خود در وب سايت الكسا هم جزو نكات مفيد در سئو و بهينه سازي وب سايت مي باشد.
يك نكته بسيار بسيار بسيار مهم در مورد سئو و بهينه سازي وب سايت صفحه بندي ها در صفحات وب سايت مي باشد، در صفحه بندي بايد دقت داشته باشيد كه هر مطلبي كه به وب سايت اضافه مي كنيد اين باعث نشود كه آدرس URL صفحات قبلي وب سايت تغيير يابد. در مورد وب سايت هاي ويندوزي صفحه بندي صحيح در ديتا ليست، از اهميت زيادي در سئو و بهينه سازي وب سايت برخوردار است.
در استفاده از كنترل ها در صفحات وب سايت قسمت enable view state در قسمت Properties را خاموش كنيد، اين يعني براي اين كنترل نيازي نيست سمت سرور كاري انجام دهد و همان سمت كلاينت برنامه رو انجام اجرا كند، البته اگر نيازي نباشد كه برنامه سمت سرور برود. مثلا براي كنترل هايي كه نياز است از ديتابيس اطلاعات برداشته شود لازم است كه برنامه سمت سرور اجرا شود ولي در كارهايي مثل محسابات و امثال اين در همان كلاينت به راحتي ميتوانيد برنامه تان را اجرا كنيد. پس سعي كنيد تا ميتوانيد سمت سرور نفرستيد چون باعث كندي سرعت لود شدن صفحات وب سايت مي شود.
و در آخر مي خواهم يك راز بسيار بسيار مهم ديگر را در سئو و بهينه سازي وب سايت برايتان فاش كنم ، آن هم استفاده از يك ميزباني وب سايت مناسب براي وب سايت تان مي باشد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 4

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 111
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 27
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 36
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 152
  • بازدید سال : 275
  • بازدید کلی : 17347
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه