loading...

گروه وب سايت وان

طراحي و راه اندازي وب سايت، سئو و بهينه سازي وب سايت، طراحي و برنامه نويسي نرم افزار و اپليكيشن، خدمات وب، تبليغات اينترنتي، بازاريابي اينتررنتي

بازدید : 224
پنجشنبه 7 بهمن 1400 زمان : 17:47

نتايج تحقيقات روانشناسان و كارشناسان نشان داده است كه لحظه ورود وابتدايي برخورد مخاطب با هرچيزي تاثير بسيار زيادي نسبت به ادامه برخورد با آن خواهد داشت. همانطور كه شركتها و سازمان هاي مختلف در دفاتر و كارخانه هاي خود از طراحي هاي دكوراسيونهاي بسيار زيبا و گرانقيمت استفاده ميكنند تا مخاطب را در نگاه اول جذب كرده و آن را به هدف خود تبديل نمايند.اين نكته اي كه نوشتيم تقريبا براي همه ي فعاليت ها و كارهاي شخصي، شركتي ، سازماني و غيره صدق مي كند، به عنوان يك مثال ما يك مصاحبه

نتايج تحقيقات روانشناسان و كارشناسان نشان داده است كه لحظه ورود وابتدايي برخورد مخاطب با هرچيزي تاثير بسيار زيادي نسبت به ادامه برخورد با آن خواهد داشت. همانطور كه شركتها و سازمان هاي مختلف در دفاتر و كارخانه هاي خود از طراحي هاي دكوراسيونهاي بسيار زيبا و گرانقيمت استفاده ميكنند تا مخاطب را در نگاه اول جذب كرده و آن را به هدف خود تبديل نمايند.اين نكته اي كه نوشتيم تقريبا براي همه ي فعاليت ها و كارهاي شخصي، شركتي ، سازماني و غيره صدق مي كند، به عنوان يك مثال ما يك مصاحبه استخدامي را بررسي ميكنيم، در نظر بگيريد در يك سازمان با چند نفر براي استخدام در يك شغل قرار مصاحبه دارند، اولين چيزي كه مصاحبه كنندگان براي استخدام از افراد مي بينند ظاهر شان است، در نگاه اول ظاهر افراد اگر بتواند نظرمصاحبه كنندگان را جلب كند كار را براي ادامه مراحل مصاحبه آسان كرده است، در نظر بگيريد كه فردي با ظاهري نا آراسته و نامناسب براي مصاحبه استخدام وارد اتاق شود، شما خودتان كاملا نتيجه آن مصاحبه را حدس خواهيد زد!

يك وب سايت نيز ميتواند با ظاهر زيبا و حرفه اي خود بازديدكننده را در نگاه اول جذب كرده و آن را به خريدار تبديل نمايد البته انجام اين كار به اين سادگي ها هم نخواهد بود و شامل نكات كوچك و بزرگ بسياري ميباشد. هنگامي كه خريدار در نگاه اول جذب وب سايت شما شود در وب سايت شما با اشتياق بيشتري به دنبال كالا و خدمات مورد نياز خود خواهد گشت و همين مسئله سبب افزايش شانس شما براي فروش خواهد شد.

توجه داشته باشيد كه در جهان اينترنت، توزيع تجارت وبازاريابي خود را با ظاهري زيبا و متمايز از سايرين ارائه دهيد زيرا اين متمايز بودن و تنوع باعث جلب توجه مشتري شده و مشتري به سرعت نسبت به وجود تغييرات در شما نسبت به سايرين آگاه شده و در انتخاب آن براي خريد از بين چند شركت ، شانس شما افزايش خواهد يافت.

وقتي يك مخاطب چه از طريق جستجو در موتور هاي جستجوگر و چه از طريق بك لينك از وب سايت هاي مرتبط و چه به صورت مستقيم وارد وب سايت شما مي شودو شما توانسته ايد به سختي آن مخاطب را جذب كنيد يك نكته بسيار اهميت پيدا مي كند و آن هم اين است كه طراحي و ظاهر وب سايت طوري باشد كه به مخاطب حس خوبي دهد و بتواند با آم ارتباط برقرار كند، مطمئن باشيدكه بسياري از كاربران اينترنتي در اولين نظر به يك وب سايت براي خودشان امتياز مثبت يا منفي در نظر ميگيرند كه آيا اين وب سايت ارزش وقت گذاشتن را دارد يا خير، اگر حتي وارد يك وب سايت شوند كه طراحي زيبايي داشته باشد و بار مطالب آن ضعيف باشد ، بخاطر طراحي گيرا و دلچسب آن كه شده مخاطب صفحه هاي وب سايت را پيمايش خواهد كرد.

هميشه در مقالات به اين موضوع اشاره كرديم كه يك وب سايت براي مخاطبين شما حكم ويتريني از شركت يا سازمان يا فروشگاه شما را دارد، پس بايد اين ويترين را طوري بچينيد كه در آن قدرت سازمان خود را نشان دهيد.

از نظر روانشناسان ، رنگ بندي در وب سايت بسيار مهم است . استفاده از رنگ هاي آرامش بخش، دلنواز و لطيف بسيار كاربردي تر از رنگ هاي تيره و غم انگيز است . هرچه مخاطب از تركيب رنگ بندي وب سايت شما بيشتر لذت ببرد بيشتر شيفته وب سايت شما خواهد شد بنابراين هرچه رنگ بندي وب سايت شما زيباتر باشد به ميزان فروش شما كمك بيشتري خواهد نمود.

استفاده از تصاوير ميتواند كمك زيادي به گرافيك وب سايت شما نمايد ، هرچه گرافيك شما بهتر باشد شانس شما نيز بيشتر خواهد شد ، نكته مهم اين كه بايد در نظر داشته باشيد كه اولا استفاده از تصاوير زياد باعث به هم خوردن نظم صفحه شما نشوند ، دوما تصاوير باعث كاهش سرعت لود صفحه شما نشوند زيرا اگر سرعت لود شما كاهش پيدا نمايد به هيچ وجه تاثير خوبي در وب سايت تان مشاهده نخواهيد كرد حتي به قيمت افزايش گرافيك وب سايت تان.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 4

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 111
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 63
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 111
  • بازدید سال : 393
  • بازدید کلی : 17465
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه